آخرین مقالات
نگاهی به تبلیغات کلیکی (PPC) و بهترین روش‌های اثربخشی آن

تبلیغات کلیکی، شکلی از دیجیتال مارکتینگ است که در آن تبلیغ‌کنندگان هر بار که کاربر روی یکی از تبلیغات آن‌ها کلیک می‌کند، مبلغی را پرداخت می‌کنند. در این مطلب با تعریف و مزایای تبلیغات کلیکی و انواع آن در پلتفرم‌های مختلف آشنا می‌شویم. تبلیغات کلیکی چیست؟ روش تبلیغات کلیکی (PPC) شکلی از دیجیتال مارکتینگ است […]

۱۰ ابزار بازاریابی محتوا که به کمک شما می‌آیند

در دنیای امروز که بر محور دیجیتال مارکتینگ پیش می‌رود، انواع ابزارهای بازاریابی محتوا به تولید، تجزیه و تحلیل محتوا کمک کرده و شکاف بین مارکتینگ و فروش را پر می‌کنند. در این مطلب به ۱۰ ابزار بازاریابی محتوا که می‌توانند در تولید محتوای بهتر به شما کمک کنند، اشاره می‌کنیم. ابزارهای بازاریابی محتوا چیست؟ […]

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) چیست؟

در فضای دیجیتال مارکتینگ، اینفلوئنسر مارکتینگ یک راه عالی برای تبلیغ برند شماست. اگر به دنبال راهی برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی هستید، اینفلوئنسر مارکتینگ ممکن است یک استراتژی حائز ارزش بررسی باشد. اما آیا این استراتژی برای هر کسب‌وکاری مناسب است؟ در این مقاله درباره اینفلوئنسر مارکتینگ و بهترین روش‌های استفاده از آن […]

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد؟

تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند، روز به روز در حال افزایش است و نحوه زندگی و خرید مردم نیز همراه با آن تغییر کرده است. در این دنیای جدید، با مشتریانی سروکار دارید که تقریبا تمام زمان خود را در اینترنت سپری می‌کنند. این بدان معناست که باید مشتریانتان را در جایی که […]

بهترین برنامه ساخت ویدئو

در دنیای غیرواقعی، دوست داریم از افراد معروف و شناخته شده جهان برای فیلم‌برداری و ساخته ویدئوهای خود استفاده کنیم. درحالی‌که در واقعیت، این موضوع برای ما و به‌ویژه صاحبان کسب‌وکار، صرفه اقتصادی ندارد. به همین دلیل بهترین روش، استفاده از برنامه­ها و نرم‌افزارهای ساخت ویدئو در پلتفرم­های مختلف است. با پیشرفت فناوری و استفاده […]

بهترین ایده برای ساخت کلیپ تبلیغاتی

روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد. از میان روش‌های موجود به نظر می‌رسد که ویدئو و کلیپ‌های تبلیغاتی بیشترین نقش را در معرفی و فروش بیشتر محصول ایفا می‌کنند. ضمن اینکه با این روش، در مدت زمانی کوتاه افراد مختلفی برنامه را دیده و  متقاضی استفاده از کالا یا خدمات می­شوند. به همین دلیل صاحبان […]

ساخت کلیپ با viva video به چه صورت انجام می‌شود؟

اگر در زمینه ساخت ویدئو و کلیپ سازی مهارتی ندارید، می‌توانید از نرم‌افزارهای مختلف در این حوزه استفاده کنید. در میان ‌برنامه‌های ساخت کلیپ، مواردی هستند که به دلیل قابلیت ترکیب صدا و تصویر، کاربران زیادی را جذب کرده‌اند. ویواویدئو از جمله برنامه ­های ارائه شده در گوشی‌های هوشمند است که گزینه‌های فراوانی را در […]

ساخت تیزر آنلاین

 تیزرهای تبلیغاتی، این فرصت را به برند و شرکت‌های تجاری می‌دهند که مخاطبان زیادی داشته باشند. ضمن اینکه به کمک ابزارهای قابل‌استفاده در این روش، مخاطب به‌خوبی متوجه تفاوت خدمات یک شرکت با شرکت دیگر می‌شود. به همین دلیل با نگرش مثبت و تمایل بیشتری برای استفاده از خدمات معرفی شده اقدام می‌کند. این روزها […]

سه نکته مهم راجع به تبلیغات نقطه فروش – POS Advertising

قدرت تاثیر احساسی در تبلیغات نقطه فروش احساسات نقش قابل توجهی در تصمیمات مشتریان ایفا می‌کنند و بهره‌گیری از جذابیت احساسی در تبلیغات نقطه فروش می‌تواند برای کسب‌وکارها اثربخش باشد. در این مقاله، اهمیت تبلیغات احساسی در کمپین‌های POS، عوامل کلیدی احساسی که باید در نظر گرفته شوند و استراتژی‌هایی برای ادغام بهینه جذابیت احساسی […]

تبلیغات نقطه فروش در سیستم‌های فروشگاهی

مقدمه: تبلیغات نقطه فروش (Point of Sale Advertising) به شکل یکی از ابزارهای مؤثر در بازاریابی شناخته می‌شود که در فضایی نزدیک به مکان فروش یا نقطه فروش انجام می‌گیرد. با توجه به اینکه اکثریت خریداران قبل از خرید در دسترس‌های مربوط به فروشگاه قرار می‌گیرند، استفاده از تبلیغات در نقاط فروش برای جذب توجه […]

تعرفه رسمی خدمات طراحی و گرافیک 1402

یکی از سوالاتی که همواره ذهن طراحان گرافیک و شرکتهایی که در این حوزه خدمات ارائه می کنند مشغول می کند و همواره بین کارفرما و شرکتهای تبلیغاتی یا استودیوهای طراحی مساله وجود دارد، این است که تعرفه خدمات طراحی و گرافیک چگونه تعیین می گردد. برای این چالش، «انجمن صنفی طراحان گرافیگ ایران» بصورت […]

تعرفه تبلیغات تلویزیونی و رادیویی در سال 1402 – هزینه تبلیغات تلویزیونی و ضوابط

ضوابط و مقررات آگهی های رادیویی و تلویزیونی 1402 مقدمه سیاستهاي اقتصاد مقاومتی براساس برآورد ظرفیتهاي پیشبینی شده و با هدف حمایت حداکثري از کار و سرمایه ایرانی برگرفته از رویکردهاي زیر، تهیه و تدوین شده است: – تأمین رشد پویا و بهبود شاخصهاي اقتصاد مقاومتی – حمایت از کارآفرینان و به حداکثر رساندن مشارکت […]

معرفی چند برنامه برای ذخیره ویدیوهای اینستاگرام

با وجود آن که کاربران می‌توانند از پست و استوری‌هایی مورد علاقه خود به روش‌های مختلف اسکرین‌شات بگیرند اما ذخیره کردن ویدئوها از این برنامه کمی سخت‌‌تر خواهد بود تا ذخیره تصاویر؛ در این مطلب ۵ راه و برنامه برای ذخیره ویدئو در اینستاگرام به شما معرفی می‌شود. ۱٫ برنامه InstaSave (سیستم عامل اندروید) برنامهInstaSave ، برای کاربرانی که […]

5 تاکتیک در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای افزایش بازگشت سرمایه

سنجش بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یکی از پرچالش‌ترین کارها برای برندهاست. شرکت‌هایی که با تبلیغات و معیارهای سنتی رشد کرده‌اند، اغلب برای درک اکوسیستم اینترنت با دشواری مواجه می‌شوند. اما هنگامی که تنها در ایالات متحده، 52 درصد از مشتریان از اینترنت به عنوان اصلی‌ترین ابزار خرید خود استفاده می‌کنند، رسانه اجتماعی حوزه‌ای […]

مراحل 10 گانه راه‌اندازی یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ

رسانه‌های اجتماعی به طرز انکارناپذیری به همه ابعاد زندگی ما گره خورده‌اند. آنها روش ارتباط، به اشتراک‌گذاری اطلاعات و تصمیم‌گیری ما را دستخوش تغییر کرده‌اند. امروزه مردم به جای آنکه برای اطلاع از اخبار و سرگرم شدن از تلویزیون استفاده کنند به سراغ فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی می‌روند تا در جریان آخرین اخبار […]

10 قانون بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

استفاده از قدرت بازاریابی محتوایی و رسانه‌های اجتماعی می‌تواند مخاطبان و مشتریان شما را به طرز شگفت‌انگیزی افزایش دهد، اما آغاز این کار بدون تجربه قبلی یا اطلاعات لازم قطعا شما را با چالش مواجه خواهد کرد. برای شروع، درک مبانی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی ضروری است. پیروی از قوانین زیر به شما کمک خواهد کرد […]

بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۸ چگونه پیش می‌رود؟

سال 2016 و 2017، سال غیر منتظره‌ها بود. از ریاست جمهوری ترامپ گرفته تا رای مردم به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا. چیزهای زیادی هستند که منتظر آنها در سال پیش رو هستیم، به هر حال هر تغییری هم بد نیست، به خصوص هنگامی که درباره تغییرات چشمگیر در بازاریابی دیجیتال و به طور ویژه، […]

5 روش برای تشخیص جعلی بودن فالوئرهای اینفلوئنسرها

این یک واقعیت تاسف‌برانگیز است که در هر حوزه و هر زمینه‌ای که تصورش را بکنید همیشه افرادی وجود دارند که به دنبال سوء استفاده از سیستم هستند. حتی برخی از آنها کار را به جایی می‌رسانند که به خودشان می‌قبولانند کاری که انجام می‌دهند از زیرکی آنهاست و هیچ عیب و ایرادی هم ندارد. […]

3 روش برای تقویت استراتژی بازاریابی دیجیتال

اینترنت یک مکان شلوغ و پرهیاهوست؛ بنابراین برای اینکه صدای شما در میان همهمه رقبا به گوش مخاطب برسد، باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال روشن، واضح و دقیق داشته باشید. حرکت در راستای روندهای محبوب بازاریابی دیجیتال نه تنها شما را از رقبا پیش می‌اندازد، بلکه باعث می‌شود برند شما نیز بیشتر در معرض دید […]

5 عملی که کارآفرینان زیرک انجام می‌دهند

  اولویت‌بندی مستمر برای کار کردن روی اولویت های خود برنامه داشته باشید. معمولاً بهتر است که موارد مهم‌تر را در همان ابتدای روز که مغز شما به خاطر استراحتی که داشته آماده‌تر است انجام بدهید. لذا پیش از آنکه به کارهای کوچکتری مانند پاسخ دادن به پیام ها و ایمیل‌ها بپردازید، به فهرست کارهای […]

1 2 3